Via punten.

• Hoi, Enkele vraagjes. Ik maak alle routes in MRA Gold en in de Here map.
    Een voorbeeld. Ik maak een route met een begin en eindpunt. Ik plan 3 stops met viapunten of POI's.
    Tijdens het rijden van de route krijg ik dan de groene hartjes te zien op mijn Garmin Zumo 346 LMT's.
    Mijn vragen zijn nu:

1. Kan ik de vlagjes van de tussenstops zien nadat ik de route naar mijn gps heb gezet via sporen en daarna Reisplanner? zo ja, hoe doe ik dat??
    2. Al mijn vrienden halen de route bij mij in MRA af om op de gps te zetten en mee te rijden. Sommige van hun krijgen de hartjes te zien, andere niet. Hoe oplossen??
    3. Zijn er aandachtspunten als ik binnenkort verander van gps naar een Garmin XT ??
    4. Moet ik dan kiezen voor : gpx1.1 beta route, track, POI ?? Of gaat dat met gpx 1.1 track en POI ook??
      Dank u wel. Groetjes Eric

• Instructor

Hallo @Vliegen-Eric

De basis hoe je je route maakt is goed, je moet echter wel rekening houden met het volgende:

1. Nee, met een 346 werkt dat nog niet. Als je de route splitst bij de stops, je krijgt dus met 3 stops 4 etappes. Dan de track om laten zetten naar een reis en je zet hoe laat je bij de stop bent.
    2. De groene hartjes zijn de POI bestanden die je in MRA aan de route toevoegd.
    3. Jazeker, met de XT kun je gewoon de route gebruiken die je in MRA maakt. Let wel op dat je, als je Garmin Drive op je telefoon instelt, dat je Garmin Explore even links laat liggen, anders kun je de sporen niet op het toestel zichtbaar maken maar moet je dit in explore doen (vind ik niks). Gewoon de route exporteren naar je XT via de connector, bij sporen het spoor zichtbaar maken en de route op het toestel importeren.
    4. Zumo XT: gpx1.1 beta route, track, POI. Zumo 590, 346: gpx 1.1 track en POI, Zumo 660, 550: gpx 1.0 track en POI
      Natuurlijk kun je ook alleen een Track en de POI's overzetten als je op basis van de track de route door het systeem om wil zetten naar een reis.

PS als je een XT aanschaft, download dan ook de aangepaste Themes bestanden van TenCats.

• Dank je wel Hans !!

• Dank u Hans

Log in to reply

Ambassadors
Want to participate in the MyRoute-app community, get recognized and grab cool rewards? Perhaps you'd like to become a MRA Ambassador.
ACTIVE USERS
POPULAR TOPICS MY GROUPS