Route gemaakt en nu?

• Hoi,

Ik heb gister voor het eerst een route gemaakt op m'n laptop en ben er wel tevreden over. Ik kan deze route ook terugvinden in de iphone app maar hoe kan ik deze route starten in de navigatie interface? Ik wil graag mijn iphone in holder op het stuur gebruiken als navigatie.

Zo vreemd maar ik zie echt nergens de juiste button om de navigatie te starten.... Als ik de route open kom in de editor.

Bedankt!

Groet,
    Rudi

motor-navigatie-myroute-2-768x467.png

• @Rudi-Beijnen Ervan uitgaande dat je een licentie hebt voor de MRA Navigatie app (dat is een aparte app met een eigen licentie en dus niet hetzelfde als een licentie voor de routeplanner!):

Screenshot_20210516-210855__01__01.jpg
    Screenshot_20210516-210900__01.jpg
    Screenshot_20210516-211157__01.jpg

Maar jij zegt: "als ik de route aanklik kom ik in de editor" doet direct suggereren dat je de route dus in de MRA Routeplanner app aan het bekijken bent. Zoals hierboven al genoemd is de MRA Navigation app een aparte app met een aparte betaalde licentie!

• @StefanHummelink bedankt voor de uitleg! Ik heb de MRA Navigation app geĂŻnstalleerd en de route die ik had gemaakt staat er bij. Ziet er goed uit! Dat moet wel lukken 🙂

Log in to reply

Ambassadors
Want to participate in the MyRoute-app community, get recognized and grab cool rewards? Perhaps you'd like to become a MRA Ambassador.
ACTIVE USERS
POPULAR TOPICS MY GROUPS